Készült: 2024.09.20.21:47:08 Dinamikus lap

Felszólalás adatai

205. ülésnap (2009.04.27.), 194. felszólalás
Felszólaló Gőgös Zoltán (MSZP)
Beosztás földművelésügyi és vidékfejlesztési minisztériumi államtitkár
Bizottsági előadó  
Felszólalás oka kérdés megválaszolva
Videó/Felszólalás ideje 1:45


Felszólalások:  Előző  194  Következő    Ülésnap adatai

A felszólalás szövege:

GŐGÖS ZOLTÁN földművelésügyi és vidékfejlesztési minisztériumi államtitkár: Köszönöm szépen a szót, elnök úr. Tisztelt Ház! Tisztelt Képviselő Úr! Nyilván a képviselő úr is tudja, hogy azóta ez a probléma olyan értelemben megoldódott, hogy ez az egyedi eset rendeződött, és április elején ez a törlés a regisztrációból megtörtént.

Utólag is elnézést kérek az ügyféltől, ilyen nem nagyon fordulhat elő, de azért annyit tudnia kell, képviselő úr, 266 074 fős ügyfélforgalmat regisztrált a hivatal a 2008. évben - ez több mint 49 százalékkal több volt, mint a korábbi évben -, ebből 145 ezer telefonon. Azért ebből lehet következtetni arra, hogy ez nagyon komoly és átgondolandó feladat, amire a szükséges lépéseket meg is tettük, és nagyon komoly fejlesztést hajtottunk végre. Ennek a rendszernek a tesztelése most zajlik, és nagyon remélem, hogy május elejére, legkésőbb május közepére elérjük azt, hogy bármelyik hívás, amely egyébként helyi tarifával történhet meg, egy percen belül válaszadásra képes ügyintézőhöz kerül.

Tehát ezt egy új call center létrehozásával sikerült megoldanunk, és minden ügyfél válaszadója mindig ugyanabból az információs rendszerből dolgozik, csak ehhez el kellett telnie elég hosszú időnek, hogy ezt az informatikai fejlesztést és az ehhez való forrásokat elő tudjuk teremteni.

Úgyhogy, képviselő úr, szeretném megnyugtatni, hogy nyilván, miután mi sem voltunk elégedettek az ügyfélforgalom kezelésével, ezért minden olyan lehetőséget megadtunk az MVH-nak - elsősorban anyagi lehetőséget -, hogy ezen változtasson. Nagyon remélem, hogy május közepe után ilyen problémával nem fogunk találkozni. Addig is - szeretném még egyszer hangsúlyozni - az ügyféltől pedig elnézést kérünk.

Köszönöm szépen a figyelmüket.




Felszólalások:  Előző  194  Következő    Ülésnap adatai