Felszólalás adatai
116. ülésnap (2007.12.03.), 104. felszólalás | |
---|---|
Felszólaló | Dr. Botka László (MSZP) |
Beosztás | |
Bizottsági előadó | |
Felszólalás oka | azonnali kérdésre adott képviselői viszonválasz |
Videó/Felszólalás ideje | 1:04 |
Felszólalások: Előző 104 Következő Ülésnap adatai
A felszólalás szövege:
DR. BOTKA LÁSZLÓ (MSZP): Köszönöm szépen. Akkor még várom a legfrissebb információkat, bár szeretném megköszönni az államtitkár úrnak és kollégáinak is, hogy azért az információáramlásban eléggé naprakészen vontak be bennünket. És szeretném jelezni, hogy a többszöri egyeztetés után az a végleges koncepció, ami alapján végig négysávos útként épülne meg az M43-as egy négysávos Tisza-híddal, és érné el 2010 tavaszára Makót és a makói elkerülő utat, és utána reményeink szerint minél gyorsabban megépülne Makó és Nagylak között, ez számunkra a lehető legfontosabb, hiszen ez az út akkor éri el a célját, ha lekötése megtörténik, és ehhez a leggyorsabb és legkönnyebben járható megoldás a makói körgyűrű megépítése.
Még egy érvet hadd mondjak, államtitkár úr, bár azt gondolom, hogy 300 ezer ember érdeke mindenképpen nagyon fontos szempont: Szeged város útjaiban olyan mérhetetlen károkat okozott ez az elképesztő teherforgalom, hogy több száz millió forintba került a fő közlekedési utak rendbetétele, egyáltalán a balesetveszély elhárítása az elmúlt hónapokban, és akkor ezek még csak az országos főutak, a város egyéb útjaira is több száz milliót költünk. Úgyhogy nagyon fontos lenne, hogy a jövő tavasszal valóban a munkagépek megjelenjenek az M43-ason.
Felszólalások: Előző 104 Következő Ülésnap adatai